Ben jij op zoek naar een veelzijdige administratieve baan in de uitvaartbranche? Een baan waar je elke dag als spin in het web fungeert? Dan zijn wij op zoek naar jou voor een uitdagende functie!
Als administratief medewerker ben jij de drijvende kracht achter ons team. Jij plant alles rondom de uitvaartplechtigheid en zorgt voor de financiële afhandeling. Daarbij heb je zowel met nabestaanden als uitvaartverzorgers te maken. Samen met je collega’s en de teamleider houd jij de kwaliteit hoog.
Wat je krijgt
-
Bruto maandsalaris conform cao uitvaartbranche schaal 2 (min: €2432 en max €3031 o.b.v. 40 uur per week;
-
Een jaarcontract met optie tot verlenging;
-
Reiskostenvergoeding en 27,5 vakantiedagen;
-
Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met meer dan 100 online trainingen;
-
Een actieve sportvereniging die allerlei leuke activiteiten organiseert;
-
Oprechte waardering en afwisseling: geen dag is hetzelfde;
-
Een team van collega’s dat het verschil voor anderen wil maken.
Wat je nodig hebt
-
MBO werk- en denkniveau;
-
Ervaring met administratie en financiën;
-
Goed met plannen inzicht krijgen en overzicht bewaren;
-
Sterke communicatieve vaardigheden en mensenkennis;
-
Wonend in de buurt van onze locatie;
-
Bereid om af en toe in het weekend te werken en buiten kantoortijden beschikbaarheidsdiensten te draaien.
Wat je gaat doen
-
Telefonisch te woord staan van nabestaanden en uitvaartverzorgers;
-
Inplannen van afspraken in diverse agenda;
-
Gegevens invoeren in ons geautomatiseerde systeem;
-
Facturering en klachtenafhandeling;
-
Postverwerking, versturen van brieven en voeren van correspondentie;
-
Diverse baliewerkzaamheden.
Solliciteer en maak het verschil!
Klik hier om meer te lezen over de locatie.
Wil je meer informatie? Bel of mail dan met Edwin van der Meulen (locatiemanager) via [email protected] of via 030-2610244.